Het Kerkelijk Bureau is het administratieve knooppunt van de Protestantse gemeente te Bloemendaal en Overveen. Het bureau bestaat uit twee vaste medewerkers en is geopend op werkdagen tussen 10.00 en 12.00 uur.

De ledenadministratie en financiële administratie van het College van Kerkrentmeesters wordt verzorgd op het kerkelijk bureau. U kunt er terecht voor informatie over o.a. het bespreken van ruimtes in de kerk en het kerkelijk centrum voor bijeenkomsten, trouw- en rouwdiensten, het kopen van collectebonnen, het aanvragen van een liturgie voor de zondagsdiensten en het doorgeven van wijzigingen m.b.t de ledenadministratie. Het kerkelijk bureau ontvangt dus graag uw gegevens bij wijzigingen wat betreft verhuizing, geboorte, huwelijk en overlijden.

Ook voor al uw vragen omtrent uw financiële bijdrage of het invullen van een Periodieke Overeenkomst om uw jaarlijkse giften volledig af te kunnen trekken van de belasting zonder dat u rekening hoeft te houden met de drempel van 1% van uw verzamelinkomen kunt u contact met het bureau opnemen.

U vindt het kerkelijk bureau aan het Kerkplein nr. 20 op de hoek bij de garage.

Monique de Vries en Marjan Faber zijn dagelijks bereikbaar tussen 10.00 en 12.00 uur op kantoor:
Kerkplein 20
2061 JD Bloemendaal
023 – 524 19 13
mail: bureau@kerkpleinbloemendaal.nl